Akcesoria

ilość znalezionych towarów: 549

Najczęściej zadawane pytania

Tak, każdy artykuł z naszego sklepu można zwrócić (lub wymienić) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
Na karcie każdego produktu znajdują się dokładne informacje na jego temat - w tym również o składzie wykorzystanych materiałów.
Wszystkie wykonane zostały z wysokogatunkowych materiałów i metali. Dokładne opisy znaleźć można na stronach konkretnych artykułów.
Prosimy o szybki kontakt z biurem obsługi klienta - tam zostaniesz poinstruowana o dalszych krokach. Jeśli zamówienie zostało już opłacone i wysłane, jedyną opcją jest poczekanie na otrzymanie przesyłki i późniejszy zwrot.
Nie sprzedajemy gotowych zestawów, jednak wybór akcesoriów w naszym sklepie jest tak duży, że bez problemu można dobrać własny zestaw według indywidualnych upodobań.
W przypadku odbioru osobistego, przesyłka może być gotowa do odbioru już na drugi dzień od zamówienia. Jeśli zdecydujesz się na dostawę kurierem lub do paczkomatu, czas oczekiwania może się wydłużyć do 5 dni roboczych.
Nie ma minimalnej kwoty potrzebnej do złożenia zamówienia. Jednak przy zakupach powyżej 250 zł przesyłka jest darmowa.
Każda karta produktu zawiera szczegółowa informacje na jego temat, m.in. o składzie czy wymiarach.
Tak, każdy artykuł w sklepie obejmuje dwuletnia gwarancja, zgodnie z polskim prawem.
Jedynie w salonach stacjonarnych. Można również kupić czapkę przez stronę internetową i zamówić ją z dostawą do sklepu i tam wówczas ją przymierzyć
pixel