FAQ

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie internetowym. Zostanie ono zrealizowane w takim samym trybie jak zamówienie dla zarejestrowanych Klientów, jednak nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z niektórych udogodnień (np. rabatów VELPA VIP, przeglądanie historii zakupów, zgłaszanie zwrotu elektronicznie, czy darmowego zwrotu obsługiwanego przez Pocztę Polską).

Chcę wymienić produkt na inny, jak należy to zrobić?

Aby wymienić produkt na inny, zgodnie z obecnym prawem należy dokonać jego zwrotu i złożyć nowe zamówienie. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdą Państwo na naszej stronie pod adresem velpa.pl/zwroty.

Co to są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system automatycznych skrytek pocztowych, służący do nadawania i odbierania przesyłek. Urządzenia rozlokowane są w miejscach publicznych, często najbliższej okolicy supermarketów, stacji benzynowych lub kampusów uniwersyteckich. Są czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta. Państwa przesyłka powinna znaleźć się w wybranym paczkomacie w ciągu 1-3 dni roboczych od jej nadania.

W wyjątkowych przypadkach, ze względu na wielkość paczki przekraczającą dopuszczalne przez InPost wymiary, nie będziemy mogli jej nadać za pośrednictwem tej firmy. W takiej sytuacji pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu zaproponowania innego sposobu dostarczenia przesyłki.

Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z usługi Paczkomaty InPost, podczas składania zamówienia zostaną Państwo poproszeni o wskazanie paczkomatu, z którego odbiór będzie dla Państwa najwygodniejszy. W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego przez Państwa paczkomatu otrzymają Państwo powiadomienie sms-em i e-mailem z kodem odbioru (6 cyfr) niezbędnym do podjęcia paczki. Pobranie przesyłki z paczkomatu jest możliwe w ciągu 72 godzin od otrzymania wiadomości. Po tym terminie będą mieli Państwo możliwość odbioru zamówienia z najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Dane teleadresowe placówki otrzymają Państwo sms-em oraz e-mailem.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia standardowo wystawiamy paragon, jednak na życzenie wystawiamy również faktury VAT. Aby otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia należy zaznaczyć stosowną opcję i wypełnić wszystkie pola wymagane do otrzymania faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

W karcie każdego produktu znajduje się link do indywidualnej tabeli rozmiarów. Wystarczy, że zmierzą Państwo rzecz ze swojej szafy i porównają wymiary z tymi zamieszczonymi na naszej stronie. To ważne, aby dokładnie opierać się o tabelę przypisaną do produktu, ponieważ mogą one być różne w zależności od marki, czy kategorii. Oczywiście, jeśli cokolwiek nie będzie Państwu pasowało, w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki możecie Państwo odesłać towar bez podania przyczyny, korzystając z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się na podstronie Odstąpienie od umowy oraz w Regulaminie.

Otrzymałam/em uszkodzoną przesyłkę - co mam zrobić?

Jeśli dostarczona przesyłka posiada uszkodzenia mające wpływ na zapakowane wewnątrz produkty prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy ceny w sklepie internetowym są takie same jak w sklepie stacjonarnym ?

Tak, wszystkie ceny podane w w sklepie internetowym są takie same jak w butikach stacjonarnych.

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak, każdy produkt można odebrać w dowolnie wybranym butiku. O tym, kiedy produkt będzie gotowy do odbioru zostaną Państwo poinformowani e-mailem przez obsługę sklepu. Aktualna lista naszych butików stacjonarnych znajduje się tutaj.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.

Czy oferowane produkty są dostępne od ręki?

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty znajdują się w naszym magazynie.

pixel