Elisabetta Franchi
REGULAMIN PROMOCJI
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie „Elisabetta Franchi!”, zwanej dalej „Promocją”, jest VELPA Otylia Skiepko z siedzibą ul. Gryfa Pomorskiego 22 72-500 Międzyzdroje , NIP: 855-10-12-701. zwana dalej „Organizatorem”.
-
Celem Promocji jest promocja towarów oferowanych przez sklep internetowy działający pod adresem https://velpa.pl.
-
Czas trwania Promocji obejmuje okres od 17 marca 2020 roku godziny 16:00 do 18 marca 2020 godziny 10:00, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 4 Regulaminu.
-
Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
§2 ZAŁOŻENIA PROMOCJI
-
W Promocji zostaną przyznane kody rabatowe, które należy podać w koszyku podczas składania zamówienia.
-
Treść kodu, który należy podać w koszyku podczas składania zamówienia to: Franchi.
-
Wybrane towary objęte promocją znajdują się pod adresem internetowym:
http://velpa.pl/pol_m_Produkty_Elisabetta-Franchi-2276.html. Adres aktywny jest w czasie trwania promocji. -
Kody rabatowe obniżają cenę towaru do 20%.
-
Sposób naliczania kodów rabatowych to cena * (rabat kumulacyjny + rabat progowy).
-
Kody rabatowe nie łączą się z kodami rabatowymi z innych promocji.
-
Kody rabatowe nie łączą się z kartami klubu Velpa VIP za newsletter.
§3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
-
Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
-
W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Nagrody Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- Zakupić w czasie promocji towar za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Podać treść kodu w koszyku zakupowym.
- Kody podane przed, albo po czasie działania promocji uważa się za nie ważne.
-
Towary wyprzedane będą automatycznie wyłączone z promocji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji.
-
W przypadku wyczerpania się towaru we wszystkich Punktach Sprzedaży, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
-
Informacja o wyczerpaniu puli towaru w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.
§4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
-
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
-
Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
-
Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
-
Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej organizatora promocji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.