REGULAMIN - DZIEŃ MATKI
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie „APRIL20”, zwanej dalej „Promocją”, jest VELPA Otylia Skiepko z siedzibą ul. Gryfa Pomorskiego 22 72-500 Międzyzdroje , NIP: 855-10-12-701. zwana dalej „Organizatorem”.
-
Celem Promocji jest promocja towarów oferowanych przez sklep internetowy działający pod adresem https://velpa.pl.
-
Czas trwania Promocji obejmuje okres od 20 maja 2020 roku godziny 15:00 do 26 maja 24:00 z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 4 Regulaminu.
-
Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
§2 ZAŁOŻENIA PROMOCJI
-
W Promocji zostaną przyznane automatycznie rabaty maksymalne dla danego towaru.
-
Wybrane towary objęte promocją znajdują się pod adresem internetowym: http://velpa.pl/pol_m_Produkty_Dzien-Matki-2353.html. Adres aktywny jest w czasie trwania promocji.
-
Produkty posiadają obniżoną cenę do -20% ekstra. Łącznie wartość obniżki może wynieść od 10% do 50%.
- Organizator promocji zastrzega sobie prawo do zmiany wartości procentowej rabatu na produkcie.
-
Kody rabatowe nie łączą się z kartami klubu Velpa VIP za newsletter.
-
Treść kodu do podania w koszyku to "mama".
§3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
-
Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
-
W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Nagrody Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- Zakupić w czasie promocji towar za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Podać treść kodu w koszyku zakupowym.
- Kody podane przed, albo po czasie działania promocji uważa się za nie ważne.
-
Towary wyprzedane będą automatycznie wyłączone z promocji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji.
-
W przypadku wyczerpania się towaru we wszystkich Punktach Sprzedaży, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
-
Informacja o wyczerpaniu puli towaru w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.
§4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
-
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
-
Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
-
Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
-
Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej organizatora promocji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.