Outlet

ilość znalezionych towarów: 850

Najczęściej zadawane pytania

Nie, wszystkie rzeczy, zarówno te z kategorii outlet, jak i znajdujące się na wyprzedaży, nie odbiegają jakością od ubrań sprzedawanych w regularnej cenie.
Ubrania w kategorii outlet charakteryzują się m.in. ograniczoną rozmiarówką, stąd ich obniżona cena. Rzeczy wyprzedane, z wcześniejszych kolekcji, zazwyczaj nie wracają już do naszego asortymentu.
Tak, aby dodawać produkty do ulubionych, wymagane jest posiadanie konta na stronie Velpa.pl.
Jeśli istnieje możliwość dodania danego produktu do koszyka, to jest on dostępny na magazynie. Jednak dodanie rzeczy do koszyka, bez przechodzenia do dalszych kroków realizacji zamówienia, nie jest gwarancją rezerwacji artykułu.
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami, rzeczy zakupione przez internet można zwrócić w ciągu 14 dni, bez względu na kategorię, z której pochodzą.
Nie, rabaty i inne benefity ze strefy VIP Velpa dotyczą wyłącznie rzeczy w cenach regularnych.
Rabat 10% za zapisanie się do naszego newslettera, podobnie jak w przypadku innych zniżek, może być zastosowany wyłącznie podczas zakupu rzeczy w cenach regularnych.
Tak, posiadamy stacjonarny outlet w Szczecinie, Zakopanem i w Międzyzdrojach.
Oczywiście, na zakup każdego towaru w naszym sklepie można dostać fakturę. Należy jedynie wypełnić odpowiednie pola w formularzu, podczas składania zamówienia.
Najłatwiejszy sposób składania reklamacji to zalogowanie się do swojego panelu klienta i wypełnienie wszystkich danych w systemie RMA. Przedmiot reklamacji należy wysłać na adres: Velpa.pl ul. Gryfa Pomorskiego 21, 72-500 Międzyzdroje, dołączając dowód zakupu (paragon, fakturę, lub potwierdzenie płatności z karty płatniczej) oraz formularz reklamacji.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel